، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

روشا خانم كوچولو

پنج ماهه شدنم مبارک

1393/10/24 18:09
نویسنده : مامان روشا
808 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خیلی وقت بود مامانی ازم عکس ننداخته بود وبه مناسبت اینکه بنده بله بندپنج ماهگیم روتمام کردم وارد ماه ششم میشم البته به سلامتی باخاله فاطمه که همسایه مون هستن وقبلا آتلیه داشتن تصمیم گرفتن چند تا عکس  ازم بندازن وچون مامانیم تحمل نداره میخواد عکسامو بدون روتوش وفتوشاپ برام بذاره تا موقعی  که درست بشن ووفتوشاپشونم بذاره البته من توسنندجم آتلیه رفتم منتها چون فعلا اون طرفا نمیریم نمیتونیم بهشون دسترسی پیداکنیم  پس عکسای نازمو نگاه کنید ونظربدید که کدومشو بزرگ چاپ کنم وبه دیوار بزن

 

 

 

 

بله مگه این مادر ما ول کن میشه میخواد یه روزه هزار تا عکس بندازه نمیدونه که بابا من خسته میشم ول کن دیگه به همین دلیل خود زنی کردم و اینجوریم گریه کردمبله .....

پسندها (15)

نظرات (9)

مامان ریحانه
24 دی 93 19:23
قربون روشا کوچولو بره خاله چه ناز شده خانومی همین یه عکسه مگه نگفتید عکسهای دیگه ای هم هست
مامان روشا
پاسخ
ببخشید خاله جون نمیدونم چرا عکساش آپلود نمیشه
مامانی
24 دی 93 19:50
5ماهگی روشاخانمی مبـــــــــــــــــارک
مامان روشا
پاسخ
ممنون خاله جون
خاله
25 دی 93 15:32
ای جووونم پنج ماهگیت مبارک! تبادل لینک کنیم؟
مامان روشا
پاسخ
ممنون باشه حتما
مامان محمدطاها
25 دی 93 19:10
5 ماهگیت مبارک قربونت برم میدونم درکت میکنم عزیزم ما شما نی نی ها از دست ما مامانا دیگه کلافه شدین با این عکس گرفتن هامون این بوسا هم واسه اون لپای نازت
مامان روشا
پاسخ
ممنون خاله جون
مــامـــان نســا
25 دی 93 23:47
5 ماهگیت مبارکـــــــــــــــــــــ خاله جون مامانی ازاینکه به ما سرزدید ممنونیم اینم یه بــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس برای روشا خوشگله
پيراهن جادويي ماريانا با 38 درصد تخفيف ويژه
26 دی 93 14:30
دوست عزيزم ســـلااااااااااااااااااااامــــــــ... شمـا را به ديـدن جزئيات اين تخفـيـف ويــژه دعــوت مي کنــم با پيراهن ماريانا نه تنها ديگر لباس هاي تکراري نمي پوشيد بلکه مي توانيد در يک مهماني در عرض چند دقيقه مدل لباس خود را تغيير بدهيد و همه را شگفتــ زده کنيــد با آرزوي شادي ، سلامت و ثروتمند براي شما دوست عزيزم...
مامان امیرعلی
27 دی 93 7:17
سلام مامانی سلام روشا خوشکله مبارکه شش ماهگیت ایشالا شش سالگی و .... . . . .پس چرا من عکسای دخملی رو نشد ببینم!؟!؟!؟!؟
مامان روشا
پاسخ
سلام خاله جون ممنون ، متاسفانه عکسا آپلود نمیشن
مامان نورا
1 بهمن 93 13:26
وااااااای چشماشو ببینین،چه درشت و خوردنیه،گریه نکن خاله جون چیکار میشه کرد از دست ما مامانا بس که ذوق داریم ازتون عکس بگیریم تا تلافی عکسای نداشته بچگیمونو جبران کنیم،راستی ماه کوچولو پنجمین ماهگردت با اون پیراهن چین چینتم مبارک
مامان روشا
پاسخ
ممنون خاله جون ،آره واقعا من خودم از نوزادیام فقط یه عکس دارم
کیان
1 بهمن 93 15:18
قربون اون چشمهای مشکی درشتت بشم خانوم خانوما. خیلی نازی
مامان روشا
پاسخ
خدانکنه ممنون خاله جون نظرلطفته