، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

روشا خانم كوچولو

9 ماهه شدنم مبارک واه واه دیدی چه زود میگذره هی .....

1394/2/27 0:46
نویسنده : مامان روشا
1,054 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام به همه ی نی نی ها وخاله های خوبم قبل از هرچیزی عید مبعث مبارک البته با تاخیر و... اینکه نه ماهه شدن من بله نه ماهه شدنم انشاالله مبارک باشه خب میخوام از شیطونیام براتون بگم وای خدای من قیافه مامانم تو این روزا خیلی دیدنیه آخه هیچ جایی از خونه نمونده که نرفته باشم خیلی حال میده من همش خرابکاری میکنم و مامانمم عصبی وای خدا بشین پنج دقیقه بزار استراحت بکنم این همه انرژی واز کجا میاری ولی من انگار نه انگار به کار خودم ادامه میدم و از آخر بایه ماما گفتن دوتایی میشینیم به بازی کردن بله درست شنیدین من یاد گرفتم بگم ماما البته فقط به مامانم میگم وقتیم بابای نازم از سر کار بیاد میرم جلو در همچین میگم باباااا که بابام بوسه بارانم میکنه ا،ه بزاریش میخوردم از بس ذوق میکنه ومن اینجوری خستگی وازتن بابام در میارم  وبعد دیگه کارایی که یاد گرفتم دست زدنه که باید صدای آهنگ وزیاد کنن تادست بزنم وگرنه انجام نمیدم بله دیگه ما اینیم دیگه ، بعد بابای کردن و تقریبا چهار روز بعد از دیوانه کردن مامانم یاد گرفتم ووای دیگه مفهوم بوس کردنم یاد گرفتم همه روباصدای بلند بوس میکنم ، وبعدش که از همه اشش جدیدتره هست و اینه که مگ دارم تا تی تاتی میکنم همه گی باهم بترکه چشم حسود وبلند بگین و باصدای بلند بگین ایشاالله ، بله من به دیوار مبل پشتی متکا دست میگیرم وراه میرم یه هفته ای هم هست که هر روز رکورد روز قبل مو میشکنم یعنی دستمو ول میکنم ورو پاهام وایمیسم که بعدش تق می افتم که البته از رو نمیرم ودوباره تلاش میکنم که خدارو شکر هر روز سعی میکنم بهتر از دیروزم باشم انشاالله خب حالا بریم سراغ عکسام 

 

 

خداییش نگاه چه از ته دل واسه مامانم میخندم چقد نازم الهی مامانم فدام شه البته این حرف خود مامانم من هیچ اصراری ندارم پس چون دوست داره منم میگم باشه ....

 

این روزا عوض کردنپوشک ولباسم تنهایی امکان پذیر نیس اصلا اجازه نمیدم همش تو فکر شیطنتم الانم نگاه کن

 

الانم در حال شیطنتم که مامانم بخاطر من خونه رو اینجوری تغییر دکوراسیون دادان خیلی قشنگه نه؟؟؟!!!

واین هم بعداز یه موفقیت جانانه که بالاخره تونستم برچسب پشت فرش رو درارم وبه این شکل نوش جان کنم 

 

 وروشاجوونی در حال بستنی خوردن اونقد مزه میده که نگو ، قبلنا بابایی هر روز دوتا واسه خودشو مامان میخرید اما حالا سه تا میخره یکی من یکی مامان یکی بابا بله واینگونه شد که زندگی سه نفره ما خرج های سه نفره ش روهم شروع کرد 

 

این عکس خیلی خنده داره یه روز صبح زود بیدار شدم شروع کردم به بازی کردن ومامانم هم شب دیر خوابیده بود چون مهمون داشتیم حوصله نداشت از خواب بیدار شه وبابایی گل ماهم بخاطر من چون همش میرفتم بغلش که باهاش بازی کنم بیخیال خواب شد وخواست که لباس وپوشک  دخترشو عوض کنه اما اینگونه عوض کرد ومارو کاملا برعکس کرد وقتی میرفتم انگار داشتم میومدم نمیدونم چطور تونسته بود ببنده ........ولی بازم دمش گرم باباجونم ازت ممنونم بوسسسس فشاری واسه بالاگلم 

واما اولین شهر بازی رفتنم شب عید مبعث خیلی به مامان وبابا م خوش گذشت ولی من نه خیلی میترسیدم البته حقم داشتم اولا خیلی شلوغ بود دوما صدای آهنگش خیلیییی بالا بود سوما همش داشتن توپ پرت میکردن اما این تاب بازی خوش بود 

 

 

واما شلوغی های روشایی به روایت تصویر

این سیب و که میبینید بنده نوش جونم کردم ومامانم روز بعد موقع جمع کردن خونه پشت مبل پیدا کرد نگاه چه خوب خوردمش 

اینم تولد آلاءجون دختر همسایه مون اونیکه  لباس پرنسسی بنفش پوشیده خیلی به من خوش گذشت تا آخر مجلس قر دادم و دست زدم تولدت مبارک آلاءجونم 

اینم چند تا عکس یهویی راتی تو این عکس یکی به آخر موهامو نگاه کنین یه ذره بلند شده مامانم میخواد هرچی بلاس سرش بیاره هروز من وشکل آناناس میکنه عجب مامانی دارم هااااا  شاید آخرین پست این ماهم باشه آخه چند وقت دیگه میخوایم بریم پیش خونوادمون راستی  یه پسر عموی جدید به خونوادمون اضافه شد جمعه 25 اردیبهشت هنوز عکسشو نداریم رسید دستمون میزارمش تو وبلاگ پسر عمو جونم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله بشی   

درپناه حق

پسندها (14)

نظرات (12)

رویــــا
27 اردیبهشت 94 10:46
روشا جونم عروسک خاله چقد بزرگ شدی تو خالهههههههه!!!!! خیلی وقت بود نبودم ماشالله خانوم شدی عروسکم..مامان روشا جونم اسپند یادت نره مامانی اپم
مامان روشا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون ، چشم الان میام
مامان روژینا
28 اردیبهشت 94 11:09
ای جانم چه دخملی توپولوی ملوسی9 ماهگیت مبارک عزیزم
مامان روشا
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان ریحانه
28 اردیبهشت 94 14:14
ای جاااااااااااااانم خوشگل خاله روشا کوچولو 9 ماهگیت مباااااااااارک فدای ماما و بابا گفتنت بشه خاله و فدای بوس کردنات ماشالله به اینهمه پیشرفت کوچولوی نازم اا پس بابای روشا کوچولو هم اینطوری پوشک میکنه من فقط فکر میکردم بابای نازنین بلده قلبون بستنی خوردنت نوش جونت جوجو کوچولو اوا خاله موهات چرا اینجوریه فدای عکسای خوشگلت بشه خاله عززززززززززززیزم
مامان روشا
پاسخ
ممنون خاله جونم ، نه بابای منم بلده اما مردا همینجوریا دیگه من موندم که چجوری چسب شو زده بود ایول داره بابای من تازه رفتیم شهربازی که مثلا به من خوش بگذره مامانم باهرچی بچه اس دوست شده بود همچین باهاشون توپ بازی میکرد ودست میزد که نگو ، بازم ممنون خاله جون که اومدی سرزدی بوس
zakieh
29 اردیبهشت 94 1:21
عزيز دل خاله نه ماهگيت مبارك گلممممممممم
مامان روشا
پاسخ
ممنون خاله جون
★مادر بزرگ★
30 اردیبهشت 94 2:06
من وبلاگمو آپ کردم و حالا منتظرم تا تو بیای ببینیش ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█سلام چشم میام سرمیزنم
مامان آنیسا
2 خرداد 94 8:45
از چشای خوشکلت معلومه که جسابی شیطون بلا شدی مامانی تازه دزدسرای اصلیت از وقتی شروع میشه که کاملا راه بیفته دیگه مگه میتونی بشینی
مامان روشا
پاسخ
وای خدا یعنی دیگه من اصلا کم میارم ازبچه داری اگه بخواد بیشترم اذیتم کنه که دیگه خداخودش به دادم برسه
کیان
2 خرداد 94 9:24
سلام روشا جون اول از همه به مامانی بگو برات اسفند دود کنه که چشم نخوری. چون همه چیزت یک یک دوم اینکه روشا جون شما همه چیزت برعکس ما هستش. مثلا من برعکس تو تنبل تنبلم حتی یک دونه غلط هم نمیخورم که دل مامان و بابا خوش باشه. فقط میشینم و جیق میزنم ا برام یک چیزی بیارند که من بازی کنم. لباس عوض کردنم هم خیلی راحته و همکاری لازم رو انجام میدم. دیگه اینکه موهام برعکس شما رشدش زیاده و ره به ره کوتاهش میکنند. و دیگه اینکه بر عکس بابای شما بابای من خیلی بچه داریش خوبه یعنی دورغ نباشه از مامانم سریع تر لباسامو عوض میکنه و کلا از بعد از ظهر که میاد خونه من بغل بابایی می باشم تا صبح که میره سر کار . خلاصه ای کاش من هم مثل تو بودم دمت گرم هزارتا[قلب سلام ممنون کیان جون نظرلطفته توم یک یکی ، ماشاالله به بابات بابای من که اصلا نمیتونه ده دقیقه نگهم داره بدبخت مامانم باید دوساعت قسمش بده که یه لحظه نگهم داره که به کاراش برسه نه اینکه دوسم نداشته باشه ، نه ، خیلی میترسه که تواین فاصله مشکلی پیش نیاد چون کافیه یه لحظه چیزی بردارم بخورم اونوقت قبل ازاینکه بخواد من ونجات بده دور از جونش خودش بلایی سرش میا د ، به مامان تم بگو قدر این لحظاتشو بدونه چون دوروز دیگه که انشاءالله پابگیری دیگه نمیتونه نفس بکشه درضمن توخودت گلی عزیزم مراقب خودتم باش
مامان محمد طاها
2 خرداد 94 11:02
9 ماهه شدنت مبارک روشا جون ماشالله روزبه روز نازتر میشی مامان جونش اسپند یادت نره
مامان روشا
پاسخ
ممنون خاله جون نظرلطفته
zakieh
5 خرداد 94 20:04
خاله جون عسل توی جشنواره شرکت کرده خوشحال می شوم کد 112 رو به 1000891010 ارسال کنید
مامان روشا
پاسخ
چشم حتما
˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
7 خرداد 94 19:57
سلام گلم چه شیطونه ماشاا... دخملی اونجاش که باباییش پوشک و عوض کرده بود کلی خندیدم وقتی میرفتم انگار میومدم خخخ به منم سر بزنید خوشحال میشم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم...
مامان روشا
پاسخ
سلام خاله جون ممنون که بهمون سر زدید چشم حتما میایم سر میزنیم
مامان رويا
12 خرداد 94 20:59
اخي قربون اون خنده هاي نازت نه ماهگيت مبارك ايشالله صدساله شي بايه دنياموفقيت ودلي خوش
کیان
19 خرداد 94 14:06
وای روشا جون از درد دندون نگو که دلم خونه الان داره دندون های بالایی مم در میاد وای نمیدونی چه دردی داره تا بخواد جونه بزنه . الان چند شبه که اصلا خواب ندارم استامنوفن دیگه جواب نمیده شربت بروفن می خورم تا یکم اروم بگیرم خیلی سخته خیلی . مامانی دیشب گریش گرفته بود دونفری گریه میکردیم بابایی هم همینطوری مونده بود این وسط چه کار کنه