، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

روشا خانم كوچولو

بعدازکلی غیبت

1394/1/31 22:52
نویسنده : مامان روشا
1,095 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم سال جدیدو به همتون تبریک میگم وبرای همتون آرزوی سلامتی وتندرستی درکنار خانوادتون دارم انشاالله سال خوبی داشته باشید

منم بالاخره بعداز کلی غیبت برگشتم چون خیلی اتفاقا برام افتاده تو این روزا ومطلب خیلی طولانی میشه ترجیح میدم که عکسامو بزارم و یه کوچولو درموردشون توضیح بدمعینک

این عکس ششمین ماهگردم که خونه خاله مرضیه همسایه مون کیک درست کردیم ومن باکلی نگاه کردن و فرصت گیر آوردم و کیک واین شکلی کردم ویه ذره خوردم خب شما که نمیدونید ایناقصدنداشتن بهم بدن بخورم منم دیدم خوشمزه اس گفتم یه ذره بخورم دیگه ...

 

اینم فردای اون شب که رفتم واکسن شش ماهگیمو زدم خوشتیپ کردم وبرگشتنی کلی رانندگی کردم و موقع رسیدن به خونه مثل یه شیر زن خوابیدم ومامانمم فرصت آورده ازم عکس میگیره آخه خوبه خودت بری واکسن بزنی برگردی من ازت عکس بگیرم هااا

اینم یه ژست که تقریبا درطول روز بعداز خرابکاری تامامانم صدام میزنه برمیگردم واینجوری نگاش میکنمقربون این نگاه کردنت بشم نفسم 

اینم از روروک سواری باشلوار جین آخه کی باشلوار جین روروک سواری میکنه از دست مامانم نمیدونم چی بگم والا 

 

ایشونم هلیا جون دختر داییم که قبل از عید مهمون ما بودن

ببخشید دخترم بقیه عکسارو مجبورم بدون توضیح بزارم 

این آش دندونی رو مامانم واسم درست کرد که پخش کردیم بین همسایه هو وچون فامیل اینجا نداشتیم جشن نگرفتیم فقط یه جشن کوچولو سه نفره شام ورفتیم بیرون در همین حد من 12 اسفند 92 صاحب دوتا مروارید ناز شدم مبارکم باشه 

 

ایشونم پسر عمه جدیدم هستن آقا امیر علی که سوم عید بدنیا اومدن  تولدت مبارک امیر علی جون

 

ایشونم خان دایی بنده دای ایوب جون هستن

 

 

اینم سیزده بدر من هلیا نوید پسر پسر دایی مامانم 

ایشونم عمو اکبر جونم هستن این عکس وچهارده بدر گرفتیم 

اینم سبزه ی منه که وقتی برگشتیم از مسافرت اینجوری خشک شده بود 

اینم دندون نازم 

پسندها (15)

نظرات (12)

مامان ریحانه
1 اردیبهشت 94 15:41
سلام خانومی کجا بودی عزززززززززززززززیزم اینهمه مدت دلمون خیلی واست تنگ شده بود ماشالله روشا جونم حالا دیکه باید واسه خودش خانومی شده باشه خیلی وقته ندیده بودمش چه عکسهای قشنگی وروجک چه جوری اون کیک رو خورده الههههههی فداش شم ببوووووووووووووووس دخترک روروک سوار جین پوشمونو سلام خاله جون ممنون شما خوبی دخمل ناز وآقاپسرتون خوبن ؟ آره ماشاالله روشاجون دیگه دسک میگیره به مبل وهروسیله ای که جلوش باشه بلند میشه خانمی دیشب نذاشت بقیه عکساشو بذارم اگه بتونم امشب پستشو کامل میکنم ممنون که اومدی بهمون سر زدی بوسسسسسسسس
ĸoѕαr
3 اردیبهشت 94 14:57
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
مامان ندا
7 اردیبهشت 94 12:58
سلام عزیزم.. خوبی؟ روشا حونم خوبه..دخملمون بزرگ شده زود زود بیا دلمون براش تنگ میشه .. ببخشید عزیزم من رمز عوض کردم..تو خصوصی میذارم
♥ایدا♥
12 اردیبهشت 94 20:16
°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________## خدا کوچلوش شیرینتونو براتون ببخشه من خوش حال میشم به من سربزنید اپم
مامان آنیسا
13 اردیبهشت 94 8:39
چقدر خوشکل وناز شدی خاله جون
مینا حسینی
16 اردیبهشت 94 18:39
سلام خانم ناز شدی جیگر چقد زستای عکسشام ناز عیدت مبارک باشه خاله جونی
مامان محمد طاها
19 اردیبهشت 94 22:03
روشا کوچولو عیدت مبارک عزیزمقربون اون شلوار جینت
ĸoѕαr
20 اردیبهشت 94 21:24
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
zakieh
21 اردیبهشت 94 14:33
عزيزم خاله قربونت چقده نازي گلم
کیان
22 اردیبهشت 94 11:35
سلام روشا جون نبودی دلم برات تنگ شده بود. راستی من هم دارم دندون در میارم خیلی سخته همش میخواره
عمه فروغ
23 اردیبهشت 94 11:41
سلام خدا نگه داره روشا جون رو براتون ممنون از این که به ما سر زدید
مامان آنيتا
25 اردیبهشت 94 10:51
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره