، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

روشا خانم كوچولو

دخترم چهارماهه شد

1393/9/24 0:46
نویسنده : مامان روشا
677 بازدید
اشتراک گذاری

دخملم چهارماهه شد هورااااااااااااااعزیزم من هم خوشحالم هم ناراحت آخه این همه خوشحالی ومن به کی بگم آخه ، فکرشو بکن یه زنی باشی که هیچی از بچه داری بلد نباشی دهه هفتادیم باشی لوس ومامانیم باشی اونوقت توغربت گیرکنی وبچه داریم کنی خب این واقعا ایول داره دیگه خب آخه خیلی خوشحالم این سه ماهه بدون اینکه خانوادموببینم فقط یه بار مامانم اومد دیدنمون فقط دیگه هیچکس ونبینی واقعا صبر میخواد یه بچه روهم بزرگ کنی خداییش بچه اول فقط خدا کمک میکنه بزرگ شن اونم با این مامانای ناشی که هیچی ازبچه داری بلد نیستن مثله من بچه بزرگ کنی افتخار داره باید دولت من وکشفم کنه بهم لوح افتخار بده بله دیگه ما اینیم دخترم حالا وقت کنم دیمی بزرگ شدنتم برات مینویسم عزیزم روشایی مامان

وای خدا الان ساعت 50 دقیقه بامدا من هنوز بیدارم آخه دخترم هم مریض هم اینکه باید فردا واکسن بزنه منم میترسم اگه خدایی نکرده اذیت بشه چکارکنم خدایاخودت کمک کن دخملیم اذیت نشه خدایا ازت ممنونم که دختر نازی بهمون دادی 

خدایاشکرت 

پسندها (6)

نظرات (6)

مامان ریحانه
24 آذر 93 9:37
عزیزم چهار ماهه شدن دختر گلت مبارک خانمی همه ی این چیزا رو که گفتی یاد خودم افتادم منم 22 ساله بودم که پسرم به دنیا اومد تا 40 روز خونه مامانم بودم و بعد از اون که برگشتم خونه ی خودمون خودم تنها کارهای پسرم و انجام می دادم هر چندکه یه خواهر شوهر نزدیکم داشتم ولی هیچ موقع از اون کمک نخواستم به غیر از یکبار که زیر سرم بودم و اونا پسرم و نگه داشتن حتی خودم با اینکه اولین تجربه ی بچه داریم بود تنها حمامشم می کردم حالا بعضی ها رو که می بینم حتی تا یکسالگی هم ماماناشون بچه هاشونو حمام می کنند غصه ام می گیره خانمی به خدا آدم تو غربت ساخته میشه انشالله روشا کوچولو حالش زود خوب میشه و برای واکسنشم اذیت نمیشی
مامان روشا
پاسخ
ممنون خاله جون آره واقعا خداییش خوشبحال اونایی که نزدیک مامانشون یامادرشوهرشونن وبچشون به راحتی بزرگ میشه حالا واسه ماهم خدابزرگه البته خداهمیشه بزرگ
مامان ریحانه
24 آذر 93 19:31
عزیزم مطلب گذاشتم دوست داشتی یه سر بزن
مامان عسل 
25 آذر 93 15:45
روشاجونم چهارماهه شدنت مبارک عزیزدل خاله...شب یلداروهم پیشاپیش بهتون تبریک میگم جیگرخاله ایشالله شب خوب وخوشی روکنار خانواده داشته باشین دوستتون داریم
مامان روشا
پاسخ
ممنون خاله جون شب یلدای شمام پیش پیش مبارک
مینا حسینی
27 آذر 93 16:52
سلام عزیزم خوبی غصه نخور همدردیم دوستم منم هم تو شهر غریبم بچه داری که اصلا نکردم هیچکسم نداشتم شایدباورت نشه سالی یکبار یا دوبار تا الان پیش خانوادم میرم چون دور اما شکر خدار تا الان از عهدش براومدم شوهرمم زیاد کمک کرده خدا اینچور وقتا قدرتشو میدم دوستم مبارک 4 ماهگی این ناز گلم بوس
مامان روشا
پاسخ
سلام ممنون شماخوبید گل پسرتون خوبه ، ممنون خواهرازدلگرمیت ولی خداییش غریبی خیلی سخته بعضی وقتادلت میگیره دوست داری با کسی دردودل کنی ولی کسی نیس گوش بده خداییش سخته نه؟!
عاطفه و بهزاد
29 آذر 93 7:47
سلام مامان كوچولو من مطمينم تو از پسش بر مياي منم بعد دنيا اومدن ني نيم بايد برم يه شهر ديگه حداكثر تا دو ماهگي تو مشهد هستم ولي خدا يار و ياور ماست كمكمون ميكنه خوشحالم به من سر زدي لطف كردي
میترا
10 دی 93 15:27
سلام خوشحال شدم برایمان نظر گذاشتی بازم به ما سربزن
مامان روشا
پاسخ
چشم حتما